עידו לדרמן – מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
  • דף הבית
  • אודות
  • מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
    • חדש! – ייעוץ לחדשנות בעקבות הקורונה
    • פגישת כיוונון אישית
    • תהליך ליווי אישי – מסובסד*
    • MBMM
  • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • ממליצים
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
    • חדש! – ייעוץ לחדשנות בעקבות הקורונה
    • פגישת כיוונון אישית
    • תהליך ליווי אישי – מסובסד*
    • MBMM
  • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • ממליצים
  • צור קשר
עידו לדרמן – מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
  • דף הבית
  • אודות
  • מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
    • חדש! – ייעוץ לחדשנות בעקבות הקורונה
    • פגישת כיוונון אישית
    • תהליך ליווי אישי – מסובסד*
    • MBMM
  • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • ממליצים
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מינוף לעסקים בתחום המוזיקה
    • חדש! – ייעוץ לחדשנות בעקבות הקורונה
    • פגישת כיוונון אישית
    • תהליך ליווי אישי – מסובסד*
    • MBMM
  • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • ממליצים
  • צור קשר

איך להפוך ל- מס’ 1 בתחום שלכם?!

7 בספטמבר 2020

יש דרך בדוקה להפוך ל- מס’ 1 בתחום שלנו ועדיין רובינו לא מיישמיים אותה .. ממה זה נובע ומהי הדרך?

לפני שנדבר על הטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים בתחום המוזיקה שמונעת מהם מלהפוך ל מס’ 1 בתחום שלהם אני רוצה לספר לכם סיפור קטן ברשותכם

העסק הראשון שלי חוץ מהלקות שהייתי חבר בהן היה אולפן הקלטות שהקמתי בשנת 2004 , בשותפות עם עוד שני אנשים. אני הייתי מנהל ומשווק האולפן והיה לי שותף טכנאי ועוד שותף שאחראי יותר על הכספים ותיקונים …הטכנאי היה כמובן זה שסיפק את השירות ללקוחות והוא היה טכנאי פשוט מדהים , כל מי שהקליט אצלנו נפעם מהידע שלו בסאונד ומהיכולת הטכנית …אבל היה לו חסרון אחד ברור , הוא לא ידע לנהל את הזמן שלו.

כשאני מתכוון לא ידע , אני מתכוון שעבודה של יום לקחה לו שבוע ,עבודה של שבוע לקחה לו 3 חודשים … הלקוחות השתגעו ותמיד באיזשהו שלב הם היו באים אלי ואומרים, שמע, אנחנו מרוצים ההקלטות והסאונד והכל ,אבל אם לא נקבל את התוצרים שלנו בקרוב אנחנולא משלמים / לא חוזרים לפה יותר.

כל נסיונותיי לדבר איתו על לקחת את עצמו בידיים וללמוד לנהל את הזמן שלו לא עזרו , הוא היה משוכנע שהוא טכנאי כ”כ טוב שיסלחו על הכל וזה פשוט לא היה המצב , הלקוחות התחילו לעזוב והעסק התחיל לרדת ולרדת ..

עוד דוגמא ? יאללה …:)

אחרי כמה שנים ניהלתי זמר מקצועי, שבהתחלה התלהבתי מאוד מהחוזקות שלו אבל לאט לאט עם ההופעות התחלתי לראות צוואר בקבוק בחיבור של הקהל איתו ואז אמרתי לו , תקשיב אתה טוב , אבל יש הרבה טובים והרבה תחרות , אם אתה רוצה לבלוט בעסק הזה , לא מספיק שתהיה טוב , אתה חייב להיות הכי טוב לפחות בדבר אחד ורצוי שזה יהיה הדבר שאתה הכי טוב בו ביחס לעצמך.

עצם ההצעה שלי שילך ללמוד פיתוח קול ונגינת גיטרה העליבו אותו עד עמקי נשמתו. אז אמרתי לו “הפוך גוטה” זמרים גרועים לא צריכים פיתוח קול, כי חבל על הכסף, זמרים מעולים – חייבים!

מה ההבדל בינינו לבין אלופים אולימפים?

האם אתם מתארים לעצמכם ספורטאי אולימפי שלא מתאמן לקראת האולימפידה כי הוא כבר ממש טוב בספורט שהוא עוסק בו?
האם תלכו לרופא שהפסיק בשנות ה- 80 ללמוד להתשלם , ללכת לכנסים , לקרוא עוד על התחום שלו כי הוא חושב שהוא רופא ממש טוב?
 בודאי שלא!  אם אתם באמת טובים במה שאתם עושים, אתם חייבים להמשיך ללמוד את זה, להתאמן ולהתפתח כל הזמן כדי להפוך להיות עוד יותר טובים , כי רק ככה הופכים להיות הכי טובים ולהפוך למס’ 1 בתחום שלכם  

אז מה היא בעצם הטעות הכי נפוצה כאן ?

הטעות הכי נפוצה שעושים בעלי עסקים בתחום המוזיקה, היא לחשוב ,שאם הם טובים במה שהם עושים , או מלמדים כבר הרבה זמן ,או עושים אחלה מיקסים או הפקות, אז אין להם יותר מה ללמוד ולאן להתפתח לא בתחום שלהם ולא בתחומים משלימים וחשובים לעסק – הטעות הזו עולה להם בדשדוש רב שנים וכאשר התחרות גוברת , היא עולה להם הרבה כסף ..

ממה נובעת הטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים בתחום המוזיקה ?

עם השנים והנסיון ואחרי עוד כמה התנסויות כאלה התחלתי להבין מה הגורם לכך שאנשים לא מסכימים לפתוח ראש ללמוד ולהתפתח. הבנתי שזה נובע בעיקר מחוסר בטחון ולא מעודף בטחון , ובעצם חוזר אל הפחד מס’ 1 שלנו – הפחד להרגיש לא מספיק טובים – כי אם אני צריך ללמוד משהו אז סימן שאני לא יודע , אם אני לא יודע אז אולי אני לא מספיק טוב – מה שמאשר את הפחד הכי גדול שלי ואולי מאשש את מה שאמרו לי כשהייתי קטן …

מה ראיתי אצל המנכ”לים והבעלים של חברות מצליחות?!

לפני כ- 3 שנים הקמתי ביחד עם שותף עסק בתחום המוזיקה שהקהל שלו הוא חברות ענק – תוך כדי תנועה יצא לי להכיר לא מעט מנכ”לים של חברות גדולות ושמתי לב למכנה משותך בין רובם – בפגישה הם יושבים בשקט , כמעט לא אומרים שום דבר , מקסימום מהמהניים ובסוף אומרים תודה רבה, נחזור אליך עם תשובה
כשחקרתי קצת לעומק את פשר העניין, זה הוביל אותי למסקנה שהפגישה הייתה עבורם הזדמנות ללמוד משהו חדש והם ניצלו אותה.

במקום להגיד , אני יודע ,או שמעתי הצעות כאלה אלף פעם , הם העדיפו להגיד לעצמם , מה אני יכול ללמוד פה שאני עדיין לא יודע ? איך אני יכול לגדול מזה ? ככה הם הפכו להיות מס’ 1 בתחום שלהם..

אז מה המסקנה מכל זה ומה אנחנו יכולים ללמוד מכך?

המסקנה היא – כדי להפוך להיות מס’ 1 בתחום שלנו ולפתוח פער הולך וגדל על המתחרים כדאי לאמץ את הגישה של המנכ”לים והעלים של החברות הגדולות , לא ליפול בטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים בתחום המוזיקה . לא לתת לאגו לחבל לנו בהתפתחות העסקית ובהכנסות שלנו . להשאיר לכל הבינוניים להסתפק במה שהם כבר יודעים ולהגיד “אתה לא תלמד אותי, אני הייתי בזה ובזה וקבלתי את זה ואת זה …”

תמיד תהיו פתוחים ללמוד מכל אחד, בטח מהלקוחות שלכם. תמיד להקדיש זמן בכל יום כדי לשכלל עוד ועוד את הדבר שאתם הכי טובים, הוסיפו זמן ללמוד סקילים משלימים וחשובים לעסק שלכם ותראו את הפער שלכם על פני המתחרים הולך וגדל..

תוספת לתקופת הקורונה – לא זכורה לי תקופה שבה כ”כ הרבה אנשים מציעים תכנים בחינם , נצלו את זה להעשיר ולהעמיק את הידע שלכם ופעלו – כאמור ידע הוא כח פוטנציאלי , פעולה על סמך ידע , זה כח אמיתי.

רגע לפני שאתם עוברים לסרטון , רוצים להיות מעודכניפ כאשר מתפרסם מאמר חדש ? 
הירשמו לבלוג שבעמוד ואני דואג אישית שתקבלו התראה בכל פעם שמתפרסם כאן מאמר חדש! 🙂

–  

 

שיתוף
  • Facebook
  • אימייל
« הקודם
הבא »
הירשמו לבלוג וקבלו הודעה אישית כשמתפרסם מאמר חדש למינוף עסקים בתחום המוזיקה
לקריאת המדריך להצלחה בעסק בתחום המוזיקה בחינם לחצו
חדש בבלוג

מהו ה”סקיל” מס 1 להצלחה בעסק?!

בעידן של היום יש “סקיל” אחד שהחשיבות שלו להצלחה

איך להפוך ל- מס’ 1 בתחום שלכם?!

יש דרך בדוקה להפוך ל- מס’ 1 בתחום שלנו

מה הפחד מס’ 1 של בעלי עסקים בתחום המוזיקה?!

מהו הפחד מס’ 1 שמונע מאיתנו כבעלי עסק בתחום

050-3203060

idolederman@gmail.com

facebook

YouTube

ליווי שיווקי ומיתוג אסטרטגי זוויות
Site by Foothold Systems
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס